Friday, April 30, 2010

Aku dan dia......

Ari ni dalam sejarah, aku pegi kedai nk beli bebarang ntok esaimen yg nk kna submit lagi 2 3 ari... Alang2 dah kuar aku pon melebarkan langkah hingga ke Roswell (minimarket dlm kampus), Niat ati nak beli fries kentang beku tu...balik goreng kat umah je, jimat bley makan banyak...

Ye r, kalo cilok kat pasar malam tu satu cup dah singgit.. da la dalam 2 3 batang.. pergghhh!! Buat taik gigi je.. (-_-")


ha, ok2! Balik  kepada cite ak g Roswell tadi. Nak dijadikan cite, sejak ak sign up kat kolej pon dah memang kenal2 je Roswell tu dah bejiran ngan 7e....  jmpa 7e dulu baru la jmpa si Roswell tu..(cam nama kengkawan lak, hmm..whateva!!)



Tenga dok jalan setapak demi setapak tu, (ak lalu depan 7e, arini cuaca panas aku kan puteri lilin dah lama x main panas nie) lalu bawah bumbung r kiranya. then ada sorang pakcik "macho" bagi salam.. "Assalamualaikum" smbil sengih secara x sengaja aku TERfokus kat gigi dy yang rongak..

Horror en???.. Tapi ni xda kna mengena ngan beliau pown.. Hiasan semata2

Ok, ak pown bila orang dah bebaik ati di hari Jumaat yang mulia ni mendoakan ak ak pown jawab la "Waalaikummussalam" dalam ati...... sedekah senyum flat sebuah kat beliau...Ok, aku meneruskan pejalanan ke pintu sebelah 7e (memandangkan beliau bekerja betanggungjawab penuh ntok nganto barang ke 7e bkenaan dan Roswell tu plak kan ke bejirang ngan 7e)

Dah ronda2, pusing2 ala kadar cari barang. pick up 2 3 menda (besesuaian ngan bajet hujung buan)  aku ke kaunter. Setle sume, aku pown kuar ntok pulang semula ke habitat hostel terchenta. Terlupa tros dah pasal pakcik tadi... Ak pown dengan tidak sedar sedikit pown akan sebarang risiko dengan poyonya senang ati lalu kat ctu lagi...

Tetiba dengar da suara pmpuan panggil "kak...." mendayu2. Suara pempuan!! ak bajet  budak keje 7e tu r. memang kenal ngan budak tu. Ak pon toleh nan0 second cuma dan trus membuat lambaian ala2 Miss World ke dalam 7e tu...


Dalam nano second tu jugak la......

SHITT!!!!!!

Pakcik tadi menyengih dengan muka horror dia tu kat ak..... Sengal!!!!

Dengan kelajuan semaksima mungkin, ak menonong je tros balik.... Dalam ati, bodonya aku xnyempat2 nak melambai tu pehal???? AAARRRGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!


Terkesima seminit dua

Sepanjang jalan dok tringat kat beliau. Bukan sebab aku dah tangkap cintan kat beliau, tapi memikirkan pe yang beliau pikir sal aku..... (-_-")

Jangan beliau add ak kat fesbuk, cari ak via google sudey......NIGHTMARE!!!!!! (=_=)

P/S~ ntah tebiat apa ak kuar sorang arini... sumpah xpenah aku da ati nak pegi even kedai depan yang jarak sekangkang kera tu sensorang....hmmmmm

No comments:

Post a Comment