Monday, May 3, 2010

Berputar 430 darjah..

Minggu ni bley dikatakan yang amat me'nention'kan aku sama ada dari segi mental mahupun fizikal... esaimen, penyakit ak uyang dah lama tak menyerang kini makin parah menyerang aku.

ok, bab esaimen aku xm0 komen banyak. memang my responsibility! FULLSTOP!!

Ok ni la first model yang aku kna buat dan yang petama aku buat dalam idop selain umah petak yanh aku penah buat ngan kengkawan time men mak2 masa darjah 3, 4 dulu.

****************************************

Skang ak nak meluahkan perasaan lak...~ecece. ni bukan hal nak cakap ak chenta kat beliau A mahupun Yang Berhormat B. Ni kes yang berlaku kat pada tanggal 1 Mei baru2 ini. [terskematik lak arini]. Anyway, trima je la...

Pada ari bkenaan ak join kem Halal yang mana time ak highschool dolu2 kitaorg panggil Amali Sembelihan. Kem ni btujuan untuk ajar cara2 nak sembelih binatang dengan cara yang betul.
Camnie kire halal x???.. Kekompiusan melanda...

Oleh sebab lembu mahal, and kal0 nak bli maybe dapat half body je [xdapat tengkuk sorang satu, nak sembelih katne??? nak bli full body x cukup bajet] so dengan sukacitanya 20 orang ekor ayam saleh albino [sebab bulu diorang sume putih, or maybe diorang dah beruban,  I dun know] dah dibeli sejak awal pagi hari kejadian.



Putih camni la ayam2 tue...

Then dalam dok siap2 baham bahan2 masak, tengok amali sembelihan tu macam2 la yang jadi. Ntah bape ekor ayam putus kepala ari tu k x pasti. aku xtau nak komen pea bab tu. Sama ada pisau tu yang tajam sangat or tukang sembelih tu terlebih effort...!!! (-_-")


Sadiskan?? Dah ajal beliau kna penggal....

Dari pagi ak blom menyarap sarapan pape lagi. dah tu, kalo ikot tentatif patot time lunch dah setle.
bley ngadap dulang dah.

Tup2..... oleh sebab menu yang dipilih amat2 la spesel.....hhmmmmm....



dari azan Zohor, sampai la ke Asar baru la.... Allahumma bariklana....

Isk! Isk! Isk! Dah macam2 medley dah peruta aku berjaya putarkan.... Dari zaman MEGA,AXL, BPR sampai la ke lagu Faizal Tahir, Yuna, Aizat sume....
(-_-")

Alhamdulillah...xsia2 menunggu dan bermedley sepanjang ari. Menu Satay dan couplenya si kuah kacang, nasi putih ngan sup plus ayam panggang amat la bebalaoi2 ngan kesabaran perot aku menahan napsu ari tu.... (^_^)

Trimas kepada Bro Shahril atas kepakaran beliau yang betindak as Ketua Cheff!!!!!

P/s~ setinggi2 penghargaan juga di ucapkan kepada mereka2 yang telah bertungkus lumus dalam Department Mencucuk Satay...!!!

No comments:

Post a Comment