Friday, June 25, 2010

Lain padang lain belalang

Tetiba ari ni aku terdetik komen edit sket bout entry Encik Zack yang tajok dy berbunyik Lelaki, Wanita dan Cinta...part2..Awal2 lagi nak ak tegaskan kat sini yang ak xda sebarang bantahan langsung tentang apa yang beliau tulis tu..thats a fact, and tu pendapat beliau...Aku seorang  yang menghormati hak2 asasi manusia ok!

So, related to his entry aku terdetik nak conteng sket bout apa yang beliau tulis in my own version bout my opinion and the of my mind thinking of the topic....Hope, xde orang yang nk buat reformasi or demonstrasi bila bace entry ak nie....

Beliau ada ada quote "Women are to be loved, not to be understood" .. Yup, applicable to some women coz kalo aku lak kalo orang too care bout me aku jadi seram n uncomfortable. Maybe tu salah satu phobia yang ak ada... Scared to be loved n to be care....hmmmm....Takot kalo bnde2 tu sume hanya untuk seketika... So, bagi aku kalo rasa lepas kawin (KALAU) xleh nak teruskan manja2 time berchenta baik dari awal jangan start manja2 langsung...Sebab nanti2 kal0 dah x manja2 mcm dulu, mesti akan rasa weird n losing something...hhhmmm...Thats my style!

Perrrghhh xley blah punye pic...syesss!!!

Ok, cukup takat tu. Back to bab entry Zack tadi. Ada lagi satu part yang Encik Zack kata lelaki nak difahami. Hmmm...da feedback yang ak dapat kata bet0l, memang lelaki nak difahami...Tapi ada gak yang jenis kal0 tanya pon xboleh macam mane nk faham beliau..... Then konlusion ak, kal0 x faham macam mane nk CINTA???

Tapi xpe, yang penting kena banyak bersabar and CUBA untuk memahami each other...Toleransi tu penting....
Cuma kalo salah tetap kene teg0 jugak, xboley nak mengiakan membuta jew....  ok?

Peace No War!!!


P/S~ ntah mende la tabiat ak nak tulis entry cenggini...haishh...Kesan daripada MR. N0ty????

No comments:

Post a Comment