Sunday, July 4, 2010

Upside down...

Ekceli ari ni nk pi skolah mak ja... da  borink cipan dok nganga sowg kt umah. MySpace But then, bila da dpt izin pi skolah tetiba tgh dok syok2 layan
 Proposal Daisakusen kat bilik kaunseling sensowg mak ckp beliau da meeting kat PPD (Pejabat Pendidikan Daerah) la plak...adesss...pe kes??? X pasal2 aku kna masok bilik meeting ni skali.. Tika dan saat aku menaip entry ni aku tgh dok mengadap ahli kabinet mesyuarat, aku diberi mandat ntok jadi pemerhati disudut kecil bilik  meeting tersebut..Ok, xda hal. Alhamdulillah...

Dah lama x merapu kat cni, da mcm blog tinggal jew...hhmmm, pe nk buat. Kat umah internet da kne potong,  memang saja ayah aku potong coz kitaorg da xpakai tep0n umah, kal0 nk pkai berukband pon  line x clear, CC??? Not my choice...

Pe nak merapu ek?? Story bout dilemma Cik Hati??? Cam x patot...Let me keep it tight by myself....MySpace

Tapi skg bwu aku sedar betapa susahnya nak decide something which is deadly important untuk present and future life... Dan baru  aku sedar betapa x bijaknya aku untuk berkata benar bout things yang aku x bape nak suke....Nak jaga ati orang lain?? Hati sendiri terjeruk?? MySpace

Aku dah tau sangat aku ni jenis x tetap hati..senang berubah2 decision even within nanosecond jew..sigh!! Lagi susah bila ada part2 yang melibatkan orang lain, hope and feeling.....AARRRGGGHHH!!! What should i do??? Sungguh, aku xtau!!! MySpace

Dah macam ape da entry ak kali nie....dahla, before aku merepek meraban x tentu pasal lagi melalut ntahapapa let me juz stop here.... Tetiba rindu kat abang, to share my story....spill that and that... his advise upon my stupid thinking...

Live well or live hell..... I choose...........

P/S~  aku pon pelik pehaltetiba aku pilih font kaler purple plak ntok entry kali nie...hhhmmmm..
Traffic disorder kowt...who knows...

No comments:

Post a Comment