Tuesday, September 28, 2010

Hurmm...

Berikutan dengan peng'deactivate'an akaun fecbuk
aku setengah bulan lepas,
ada yang terasa hati rupanya....
Yana, DAyah, Che Sue,
sory weh....

Aku deactivate sat jew kot
actually dah send ampa notifiction ntuk inform
sal aku dah deactivate akaun tue..
Hurrmmm, maybe x smpai kot..
my fault!
SORRY!!

Atas sebab2 tertentu yang xdapat dielakkan
melainkan dengan cara tu je,
so aku amek keputusan untuk deactivate akaun fecbuk
aku tu untuk sementara waktu...

X kesahla nak kata aku pengcut ke
ape k sebab aku lari dari masalah
dengan cara tu...
insyaallah nanti bila dah stabil sket jiwa kacau
aku ni, aku akan activekan semula akaun ak...
Aku tau ampa fham keadaan aku..
cuma aku xdapat cerita detail sebab
dah lama xdapat jumpa ampa...


No comments:

Post a Comment