Sunday, September 26, 2010

Susah SANGAT ke??

Susah sangat ke nak paham bila kite cakap kite x suke
tu maknanya TAK SUKE la!!
Ke nak kna pkai bahasa urdu ke Nihongo ke pa??
Takkan nak kna pakai reverse
phsychology ke hape?? Huh!!

Bila lama2 ak pikir balik...
mungkin btol ap hint2 yang dah kasi sblom ni
Dy jenis yang sangat straight forward dan sangat
berterus terang..
Mungkin jugak di pihak dy pon kita kne cakap straight n STRICT!

Wahai  #$%^, saye TAK SUKA awak
macam ni dan macam tu ngan saya!
Bila tak suka tu tolongla jangan sampai saya jadi BENCI kat awak ok!
Bukan niat saya nak kongkong awak...TAK..
Tapi tolongla asyik nak ikut hati dan perasaan awak sorang je...
Saya sangat penat nak melayan awak yang agak childish ni.
KAlau nak bermanja pon ok, tapi biarla bertempat
dan x bolehla nak semedang je camtu..

Actually a lots yang saye nak cakap...
tapi saye sedar BLOG INI BUKAN untuk
MENGUTUK SESIAPA....
Juz as a medium untuk saye meluahkan panas hati
yang bila saya nak awak faham untuk awak ubah tapi
awak sikit pon xnak dengar...
tapi konon2 awak faham ap saye rase..

Dah berkali2 saye bagi peluang kat awak..
ok, awak nak saye dengar cerita2 awak, aktiviti awak...
yeap, I give u chances!!
Not only twice or trice..
but enough to make me think that
we are NOT MEAN TO BE TOGETHER!!



No comments:

Post a Comment