Monday, June 6, 2011

Girl + Flowers

Nothing much...
I dont care about what flowers that the other girls like 
But for sure I really love this =)


I start to like this flower since I was in my primary scho0l
as I found that this flower is easier to be drawn compared to 
bunga raya..roses..or even bunga matahari ( sunflower is nice t0o (^_^) )
I'm failed to draw petals...
Then of course to draw tulips is as simple as aBc123 



Tulip ni commonly famous kat Scotland la kot...Dublin?? ~maybe
Tapi ada satu blog nie kata tulis tulip asal dari
Timur tengah iaitu salah sebuah daerah kat Iran sana...
Bagi bangsa Iran dan Turki, Tulip adalah bunga nasional depa, 
walaupun Tulip memang tumbuh subur di Belanda. Tulip berasal dari  Magnoliophyta, kelas Liliopsida, orde Liliales, dan keluarga Liliaceae.



p/s~ simpan duit banyak2 nanti boley jenjalan melawat tulips =) ~tulip bulbs lagi cantik dari yg dah kembang kan??


1 comment: