Thursday, September 15, 2011

Adik Kakak

Tadi xtau kenapa,
Terasa nak call adik aku sangat2....
Then bila beliau jawab call bl0m pape gi tros cakap

"Aku nak terus terang ngan ank ni kak.....
aku accident ni."

Dah berderau je darah ni rasanya....
Tapi laju ja dy sambung...

" X terok pown....Doc cakap ligament je injured..."

Adoila adik aku sorang nie.....
Bikin wa  risau ja....
Jat0h motor tgh hari tadi.
Jalan licin...dah la memang stock bawak motor x reti nak slow...
Dah kaki bengkak2 baru nak pegi hospital..
Tu pown nasib baek ada memember yang kuat memaksa..
Angkot jugak2 budak degil sek0q tu pi check up.

Kal0 pi hospital ngan kakak dy ni...
Memang aku suruh jugak d0c tu bagi je injecti0n kat dy.
Dah memang yang jenis penakot jarum,
kal0 kena cucuk sebab accident hopefully pasni jadi toyol insafla...
biaq pastu bawak motor beringat-ingat sket...

Kal0 dah jadi camni sah2 la aku jadi member subahat dy...
Cover xbagi Puan Emak tau..
Ye la, mot0r dah pecah2 kena la pndai2 repair sendiri.
Lagipown, kal0 dah Puan  Emak tau 
sumpah kena bebel 3 hari 3 malam punya.
Silap2 motor pown kena sita skali...

p/s~ Berani citer la c0z akak dy x membebel tara mana sgt....bunyi la sket2. Sapa x risau....Dah la tu first time  dy accident, dok jauh lak tu....aishhhhhh

No comments:

Post a Comment