Monday, September 12, 2011

Mimpi X best

Dah pesan dah tido lepas asar tu x elok..
Mewarisi banyak la segala bagai benda negatif..
Tapi tadi ngantok sgt....smpai berair mata.
Last2 lepas s0lat bosan on9 tertid0.

Dah nama pown tid0 petang,
memang setan tu banyak je la yang nak menganggu.
Tadi mimpi x best...mimpi sedeyh...
Tapi langsung x paham plot cerita, tema sebenar, ape ceritanya..

Cerita tu jadi sedeyh sebab melibatkan orang2 terdekat...
Orang tersayang....my  Incek Ayah...

Mula2..ntah macam mana
time tu macam kat hostel...
[perasan macam kat rumah anak yatim, xtau kenapa]
Ayah datang bawak barang suruh bagi kat abang.
Bila nak pas barang tu, aku macam nka cakap s0mething kat ayah.
Then ayah macam paham....sebab aku dah jengket kaki nak bisik
pendek la katakan.....
Then suddenly ayah terus duduk bersila depan aku,
suruh aku duduk depan dy dan....

"Cakapla kakak nak habaq apa sebenaqnya...."

Dengan ayah ni aku sensitip lebih sket...
Dalam mimpi pelik ni p0n same..
Suddenly aku tr0s nangis je depan ayah..
Xtau kenapa....rasa sedih yang xtau punca...

Pastu ada watak lain yang muncul....
tapi x ingat sape....
X ingat jugak ape cerita lepas tu...
X dapat nak recall how was the ending of the weird dream..
But when I woke up...I did realized that there were tears on my face....

p/s~ Mimpi tu mainan syaitan kan....hopefully xde pape yang pelik jadi....Ni mesti kes rindu ayah. Sampai hati, anak balik kejap pown nak jugak pegi "outstati0n"....Xdapat jumpa...='(

No comments:

Post a Comment