Monday, March 19, 2012

Kak Min

Pada suatu masa dahulu....
Errr...macam mana nak mula ek?

Tadi aku jalan-jalan kat youtube.
Then tersesat dekat video twinnies
yang bersuara sedap posting their videos.
Suddenly aku teringat kat sorang akak ni.
Bukanla kenal sangat pon.
Setakat sempat bertaaruf selama 7-8  jam camtu.
Dia MPP kat USIM.

Aku kenal akak ni pon sebab
kitorang duduk seblah menyeblah
dari Terminal 1, Seremban
untuk balik utara.
Aku sampai Kedah then dia ter0s sampai perlis.
Dengan akak ni la first time aku ada
teman borak2 sepanjang perjalanan.
Before tu sama ada duduk single seat
atau pon dengan lelaki, buat2 taktau..
kalau perempuan pon..buat hal masing2.

ok. Sebenarnya yang nak terkait 
dengan video kat youtube tu pon sebab
akak ni suara sedap.
Then Kak min yang peramah ni
pon citer dia ada adik kembar yang suara
pon meletop jugak.
Budak2 ni ada channel diorang sendiri kat blog.
Selalu buat persembahan dekat majlis
kawen and majlis formal bila dijemput
and ayah diorang pon orang seni jugak.

Aku tak berapa sure sangat ape nama twins tu.
Terlupa dah.
Kitorang siap change contact number lagi.
Sempat la jugak bermesej 2-3 kali
then after tu lost contact.
Tak tau la henpon beliau kena curik ke apa.
Pastu terus hilang...
Tak tau nak mencari macam mana.
Nama penuh Kak Min ni pon aku tak tau.
Takkan nak iklan kat surat khabar
buat ala-ala Jejak Kasih
cari kenalan satu bas yang menghilang pulak?

So, bila tengok video diorang ni tadi
teros teringat kat Kak min.
Mungkinkah diorang ni
adik2 Kak Min tu?
Kalau tak salah kak min cakap
the twins ni sebaya aku jugak.
Kalau ada jodoh semoga bertemu lagi...
:)(:

hurmmmmm...sekian.

No comments:

Post a Comment