Wednesday, March 28, 2012

Suasana yang dulu

Tadi jalan2 di home fesbuk,
ternampak pitcha yang Pika upload.
Gambar kelas kat Legenda.

Nampak tu...

Nila kelsa kitorang kat block
apekenama ntah.
Dah tak hengat.
Kolej nie kechik je.
Ada la beberapa blok.
Tapi lagi block belakang tu campor
lab mechanical, studio archy
and wad budak2 nursing.
Mau pening gak la nak hafal laluan nie.
Kat area bawah ada cafe.
Tapi mahal, padahal capati je pon.
Sebab ramai international students kot..
teros charge macam makan kat London.

Dalam pitcha nie boleh tahan jugak la
nampak jugak budak perempuan, dan bertudung.
Kalau kelas aku dulu, harapla...
Perempuan ciputttt sangat.
Yang bertudung selalunya sorang,
tu pon aku lewwww.
Lagi sorang tu budak foreigner.
Nama dia Nisreen Nassor, panggil Nishee
Tapi jarang2 masok kelas.
Kawan aku, budak local Indian girl.
The rest suma male la...

Ntah apa aku mengarut tenhag hari nie.
Taktau pon ape motif entry nie.
So, sekian je la takat nie...
Kbye!

p/s~ gua mengantok, tapi tak rasa nak tido pulak...asihh


No comments:

Post a Comment