Tuesday, June 26, 2012

3 tahun 6 bulan


Deva satu2nya kawan perempuan aku dekat
sana dulu.
KAwan sekelas masa foundy.
Tu pon kitorang actually different course.
Deva amek Civil Engineering,
Aku amek AD (architecture design)
But basically kitorang subject time foundy sama ja.
Time tu budak foreigner yang jadi majoriti.
Sebab tu kitorang takde kawan sangat.
Kalau ikot sama course aku ada Poji HAntu karipap tu je la
yang melayu pon. 
Oh, terlupa.
Lagi sorang, si Faizal tahir tu.
Dah tak ingat nama betol.
MUka + rambut dah memang copycat Faizal TAhir.


Ternampak dekat news feed fesbuk,
Deva post gambar task final project dia .
Stated kat situ...
After 3 years and 6 months and bla..bla..blaa



Baru aku sedar dah 3 tahun 6 bulan rupanya.
Lama dah....
RAsa macam sekejap je.
Tumpang rasa happy bila tahu Deva dah habes buat HND.
Selalu orang dengar HND tu tanya
"HND tu diploma ka?"
Hurmmm...HND tu stand for
Higher National Diploma.
Dekat situ ada 3 stage.
Nak buat diploma pon ada, HND ada and degree to0.
So senang cakap HND tu totally tak sama dengan diploma biasa.
Diploma lagi singkat dari HND.
Ok, cukup takat tu.

Bila terkenag2 balik,
masa mula2 register kat situ pon
aku memang dah terbayang umur 21 dah grad.
Sebab course kitorang kat situ memang cepat.
TAkde cuti 2-3 bulan.
Paling2 pon 3 minggu je.
Sebab tu boleh habes awal.
Deva dah habis dah....
Rezeki masing2.

Nak cakap  pasal "KALAU"
bila2 pon takkan habis.
Sampai bila pon takkan rasa puas hati...
Sampai bila pon takkan rasa cukup...

p/s~ entry merepek sket, pitcha later sebab BB mcm jeb0n

No comments:

Post a Comment