Saturday, October 13, 2012

Egg mask

Last nite masa kat rumah
kitorang sempat buat girls thing
sesuka hati (:
Seronok!
MAcam rumah bujang!
Takda orang, tinggal kami je.
Tolak tokwan la sebab tokwan tido awai.
After dinner terus tido dah pon (:

Project semalam buat egg mask.
Mula2 dengar aku dah macam...
Eeeeuuuwwww!!
Teloq kot!!!
"Tak busuk ka?"
Lepas dengar ramai cakap
tak busuk, sebab guna putih telur ja.
Eggyolk yang bau hanyir tu.
So semalam kitorang menjalankan misi.
Tujuan sebenar nak buang
sel kulit mati.
Muka aku dah menggelupas tahap kulit
pokok dah kes kena charlie aritu.
NAk bersalin kulit baru.

Tadaaaaaaaaa!!!

Sorang satu punya nie.
Bergilir-gilir tampal kat muka.
Yang kiri tu mask Syidah,
aku punya yang tengah (mask lawa macam tuan)
*oppppsssssssss
Yang rabak tu Cik Farah punya.
Taktau la dia kopek ganas sangat
or memang aku ngan syidah
tempek tak kemas.
Habes koyak rabak dah haa.
TApi yang penting berkesan.


Bintik2 tu kulit kering kat muka,
Bekas Charlie cium tu laaa..

Start pkai after solat isyak.
Senang je pon.
Putih telur...lebih kurang
sebiji untuk seorang.
Kapas muka, ikot size muka jugak
bape keping nak guna.
Then sudu.
Pakai sudu pon sebab kitorang xdak
brush yang bersesuaian.
Sudu pon ok bahhh!!!

Bangun subuh muka
pakat keras habes.
Macam kena simen.
Habes tertanggal semua blackheads.
Sumpah memang berkesan.
Murah pon murah.
Nose strips cap W*****s
pon tak seberkesan nie.
Setelur-telur dia pon
tak sebusuk chemical pore strips cap tuttttt tu.

Adik beradik kan?
Aku sangat geli tgk cerita
The mAsk sebenarnya...


p/s~ Taruk kaler hijau sket boleh la jadi The Mask


No comments:

Post a Comment