Monday, August 9, 2010

Naik urat hij0 !!

Last saturday aku join klinik tenpin Bowling Peringkat negeri Selangor...wawawa... Dah la aku ni tangan bangku, agak serem gak r memula..ada gak yg join tu mak2 Datin vouge yg pegi bawak bola sendiri dol..


Aku ni sepatah haram xtau mende istilah2 or cara nk kire markah sekalipon. Pernah la men skali, then tu je la... tu pon kat Alamanda ntah taun bape ribu ntah...Da x hengat dah.....

Add caption
Pape pon syok jugak coz dapat ilmu, dapa t-shirt free, dpt men 4 game straight free...hehehe

Agak dasyat la jugak aku bantai golek je bola bowling tu sampai naik hijau urat2 kat tangan ni ha...bukan kes salah stretching ak rase ni, tapi kes main 4 game straight non-stop dol...mau x mengong urat2 keting ni sume bekerja keras membanting tenaga.


Alhamdulillah, kayu2 aku ni adala jugak menyumbang 3 kali strike dalam 4 game tu. Ala, orang lain bley kutuk nk ckap aku kayu ke x reti main or what. Yang penting tu rekod untuk diri aku sendiri, ok la tu. Tipu la kalo x jeles tengok mak datin seblah pangkat nenek ngan aku pon mampu gendong markah 148++.....syesssss...Sabo je la...

Sakit tangan, tahan kejap, senyum dulu...XD
Xpe la, ada rezeki nanti bebila beat rekod sendiri lagi (xtau la taun bpe ribu plak nak main)..haishhh...
Haaaa...kat dalam pic atas seblah kanan skali tu la contoh antara mak2 datin yg terlibat...nama beliau terpaksa di rahsiakan ntok kesejahrteraan sejagat...MySpace


P/s~anyway, enjoy abes la ari tu, sampai nk termuntah ak borink main

No comments:

Post a Comment