Tuesday, August 10, 2010

prinsip

Pelik bila apa yang kita cakap dibuat main..
Walhal mimik muka dan hati sanubari dah serius abes..
terasa nak marah pon ada
geram tu tersangatla...

Bila nak btol2 stresskan apa yang kita maksudkan
takot ada yang salah faham pulak
dan berlaku la insiden
makan hati berulam jantung la bagai...

Rupa2nya, susah nak bagi orang faham
isi hati kita yang sebenar...
lagi susah bila diam
yang menimbulkan misunderstood..
makan diri dikemudian hari pulak..

rasa dah berbelit ayat2 diatas
Satu konklusi je yang saya nak cakap kat sini
saya baru perasan yang saya sukar
atau sebenarnya teramatlah sukar untuk membuat
makhluk manusia lain btol2 paham prinsip hidup saya

PENAT!!
Sangat penat dan memeningkan kepala
sampai membuatkan saya rasa macam
ada sekor bear besar dalam perot saya....=(
(mesti rasa cam tu bila stress and tension)...sighhh!!

No comments:

Post a Comment