Saturday, April 2, 2011

.:Lucky Draw:.

Lucky draw or kemelayuannya Cabutan bertuah.

Firstly nak ucap trimaaaaaaasssssssssss
and vielen dank to kgkawan  sume {especially ABG LONG} Nadia jugak (kalo x state skali nanti merajok) housemates, classmates dan pihak yang amat membantu dalam usaha keras
saya dan Puan Along mengumpul tiket Rapid Penang.

Ok, ape kena mengena Rapid Penang ngan lucky draw??
O0o0o..sangat berkait rapat sebab kna kumpul tiket sampai 30 keping untuk 
cukup syarat submit 1 borang!!!
Perrghhhh..gila banyak kan??
MySpace
Tapi sebenarnya x pown sebab bila rajin kuar + ramai2 lak tu
lagi banyak la tiket yang dapat..
MySpace

time ni baru ada takat 188
dapatla isi 6 borang sebab setiap borang nak 30 tiket =)



semak meja ngan borang2 nikah rapid ni jew..

Kalo nak ikotkan sejarah BERTUAH aku.....
Alamatnya memang  X pernah la sebab..sebab memang bukan org2 yang bertuah la kowt.
Cabutan bertuah pegang pi la nombor bersusun berlipat pown satu pown susah nak kna.
Dari sekolah tadika --> sekolah rendah ---> sekolah menengah ...---> sampai la sekarang...
Boley kata mungkin sejah azali kot..

**********************

Pernah sekali dapat time Annual Dinner Prefect 07
Kitaorg prefects form 4 yang handle that event..
dan kebetulan aku yang jadi AJK hadiah... 
Ntah cemana saja gatal tangan nak tukar slip Lucky draw ngan seat seblah yang kebetulan kosong,
tetiba dapatla pulak....
Tapi time tu macam x bersyukur la jugak...
dapat time hadiah yang x best
(dah tau even berbalut sebab aku beli, aku balut, aku tukang susun)
Macam x excited sangat pown..tapi amek jugak..

Baru gaya nak menunjuk kat memember first hadiah lucky draw yang aku dapat
baru la terperasan...
" Mana pi hadiah tu???"
Aku xsedar kat mana aku letak @ tinggal @ jatuh
tau2 ja dah xde.
Time tu dah sampai hostel dah..memg xjmpala la sebab 
kitaorg dinner luar..(-_-")

Kiranya macam xbertuah jugak la
sebab yang dah dalam tangan pown lesap jugak.....

p/s~ Untuk lucky draw rapid ni pown masok suka2 sekadar nak memanfaatkan tiket2 bus dari terbuang, menjadi sampah di tepi jalan, menyedihkan pokok2 kertas tiket tu and sekadar suka2....Memang x bet0l2 mengharap pown. Moral of da story hilang hadiah tu : Kita hendaklah bersyukur dengan apa pon rezeki yang kita dapat. Terima seadanya =) [ikot piawai macam pengajaran ayat Hafazan CTU tadi]

No comments:

Post a Comment