Thursday, March 6, 2014

1st project


Nampak tak origami budak baru
belajar melipat.
Ni first trial aku buat crane,
first time buat butterfly...
(seem like moth not butterfly kan?)

Hehehe...semua ikot Youtube jugaaaa.
Dalam banyak2 benda merepek yang aku dok buat,
origami bukan salah satu dalam list.
Except for those bintangs.
Tu pon sebab aku suka bintang,
senang nak buat,
comel disimpan.

Lagipon Incek Boss aku tak pandai buat bintang.
(tapi aku tak percaya sangat dia x reti)
Dalam2 banyak2 benda semua boleh buat,
takkan la bintang kecik toet tu pon xtauuuu..
Saja je kan nak manja2 suruh gua ajaq eh?

Pasal kaitan bnda alah ni as 1st project,
aku hold dulu.
Esok kena tunjuk progress,
next tuesday dah kena present.
So, insyaAllah after presentation dalam studio
aku bentang kat blog pulak lagi seround.
(ikot mood okay...huhu)

No comments:

Post a Comment