Friday, March 7, 2014

TwoThree Syndrome

Last day of lecture,
tapi weekend pon busy.
Busy dengan esaimen...
next2 week akan busy dengan meeting.

Tak tau kenapa tapi sekarang aku rasa
maaaaaaaaaaaalaaaasssssssssssss
sangat sangat sangat.
Rasa tak semangat je.
Dengar pasal activity persatuan pon
rasa tak menarik padahal
dulu aku gila jugak nak involve itu ini
but now bila dah compulsory jadi macam ni pulak.

Mungkin ni la perasaan Incek Boss
masa aku dok tanya2 pasal P'ces dulu.
Rasa malas yang unexplainable.
-____-"

Archiday ke...archifest ke...
archisport ke...archidinner sekali pon
satu pon aku tak rasa best lagi sekarang.
Kronik kan???
Actually aku sedar aku tengah kronik.
Tapi aku sendiri tak tau apa aku nak.

K la,
nak type pon tade mood dah.
Bye.

p/s~ PMS je kot....hopefully macam tu la.

No comments:

Post a Comment