Thursday, May 15, 2014

Terima Kasih II

Terima kasih ini untuk dia.
Dia yang selalu ada...
Selalu sabar dan tak pernah jemu membantu.
Dia sumber kekuatan aku.
Dia penyokong kuat aku.
Tanpa dia.... mungkin aku masih lagi menggapai diploma.

Forever in debt with you love (':


Banyak sangat kalau nak di ungkapkan semula.
Since our first year of diploma
dia dah all out membantu..menyokong.
Mengetuk aku bila malas,
mengejutkan aku kala terleka...
menarik aku kembali ketika hanyut.
Terima kasih banyak sayang.



Alhamdulillah...mampu juga bergraduasi bersama.
Yang mana suatu ketika dulu
selalu menjadi igau burukku, risau....
Macam mana kalau aku terpaksa extend?
Macam mana kalau masih ada subject tergendala?
Tapi nasihat positive dan kegigihan dia tak
pernah membiarkan aku berputus asa.
Segala penat lelah dia aku ingati..
susah payah membantu aku study...
Menyiapkan segala tutorial, assigment, dah report.
Terima kasih sekali lagi sayang.


Aku doakan semoga kami berpeluang
bergambar pada saat konvokesyen ijazah
pula nanti.
Walaupun berbeza tahun graduasi,
semoga kita masih setia bersama.....



No comments:

Post a Comment