Thursday, July 7, 2011

Aishiteru

Bukan nak cakap pasal AISHITERU = I LOVE YOU 
BUKAN!!!

Ini entry jahat untuk Cik Alyaa Aliana Othman
my current ro0mate yang baik hati lagi prihatin
da same pers0n yang aku request segala benda 
tiap2 midnight =)

Sapa yang kenal beliau memang boley cakap
yang beliau ni ganas + kasaq segala bagai...
But still...dalam hati ada taman o0o0oo...
Baik hati lagi..[sebab tahan sabaq layan gila aku =)]
Sapa kata Cik Alya xlayan bear???
Suka gila kot, tapi org ja takot nak bagi.
Takot jangka hayat x lama terkeluaq isi perot..=)
Yeap..Cik Alya suka bear, jugak suka benda2 comeyl yang lain
yang semestinya bersepah kat 
Love Story, Living Cabin, Hinode dan 
jugak kedai2 souvenir yang lain =)

So Next time punya birthday, jangan segan silu or risau nak bagi bear 
or even benda2 comeyl yang lain kat beliau.
Beliau suka ja sebenaqnya tapi saja xmo tunjuk.

Percaya tak kal0 aku buat statement ALYAA ALIANA jiwang karattuihhh???
Yeap, ini fact ok! Bukan sekadar opinion or mainan minda semata.
 KAlo x caya...ni buktinya..

Lagu2 febret beliau =)


Lagii.....ha, ni la AISHITERU 


Premis 1: Alyaa suka lagu cintan2.
Premis 2: Lagu Cintan2 semua jiwang.
Conclusion: Alyaa jiwang =)
MySpace

p/s~ Memang mati jugak aku bila Alyaa tgk entry ni esok. So, kalo ada antara anda yg x dgr kabar berita aku dalam masa terdekat ni....Paham2 ja la.  Semua yang terjadi WAJIB angkara Alyaa. Cari la beliau, report polis tros...=)

5 comments:

  1. RASYIQAH RAIHAN R0SLEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. ALYAA ALIANA!!! aishiteru (^_^)v

    ReplyDelete
  3. aku lg suka lagu permata yg dicari la...
    hahahhahahhahaha

    ReplyDelete
  4. hahahahaha, j0m p sn0rkeling...

    ReplyDelete