Wednesday, July 27, 2011

Stalking?!

"Sape?  Dua-duala...."

Bukan stalking namanya tu...
Tapi blogwalking laa.... =)
Bukan sengaja pon... tapi TERsengaja tengok.
Bila dah ada update kat sidebar mesti la rasa curious nak view.
Bila dah view, otomatik akan TER'eja" and then TERbaca sekali.

p/s~ Kali ni dah bet0l2 rasa kena beware bout what I cerita kat Incek Belog. Incek Belog. saya cerita kat awak serius sebab saya memang sekadar tulis apa yang saya rasa dan saya fikir, bukan sebab nak awak jadi channel untuk dapat apa yang saya nak. Dah rasa macam x bpe sedap dah nak  cerita sebab nanti seboleh mungkin ada ja yang nak fulfill and xkan dok diam if I told you bout smthing. Jadi macam ....... " Teroknya hang susahkan dy kan?!" Xmo la smpai macam tu. 

*Dah mula rasa macam nak membebel plak pepagi buta nie. Kang jadi longest footnote of the year lak =)


2 comments:

  1. ang x susahkan aku p0wn siqah...x, bt0i x...lalalalalallala

    ReplyDelete