Saturday, February 18, 2012

Part I : 11.02. 2011

Dah dekat seminggu dah pon.
Tapi banyak sangat aral nak
mengupdate bel0g ni.
Tak boleh nak upload gambar la..
Sebab fon tak dapat transfer gambar.

Seriously tak tau nak start story macam mana.
Sebenarnya point utama nak cerita pasal
hadiahSssssssssss birthday ari tu la.
"S" tu patotnya ada 21!
Sebab ikot jumlah hadiah yang dapat tu,
sempena umur yang dah menginjak 21.
[bukan tua, tapi dewasa]
Remaja lagi tak 21 tu??! Aku tak tau...

Tetiba baru aku perasan birthdate
aku tahun ni pon cun jugak.
11022011
Lawa  la kan??!
Ke..aku sorang je perasan lawa?

ok cont.
Listkan terus je la all those 21 gift tu.
Every single thing pon aku sukaaaaa.
Sangat-sangat dan sangat.

1.
Aquarius

2.
Bitrhday card (=


3.
Serius sukaaaaa sangat frame ni.
Terima kasih, awak.
4.
Dolphin's phone chain. 

5.
Lovely dolphine (=
6.
Chocs

7.
Sunflower from
Mista Sunshine (=
8.
Peringatan untuk
saya yang malas makan ubat. sekian.

9.
Phone chain hantu terbeliak

10.
Love u always
[beg lipat2]
11.
<3
 12
Always have this with me..
13.
Little match
 14.
my favorite wardrobes freshener. 
15.
Thumbdrive..
I love Lady bugs..
less than i love you
 16.
Gelapppp...macam awak.
[ring case]
 17.
I thought it was glass
but just plastic.
But still, I love this much (=
18.
Cute and cuddly,
smells like strawberry. 

19.
Ni pon kira hadiah jugak.
Semua pon letak dalam nie....
Lagi yang ke 20 ialah kek
yang mana tak sempat amek gambar
sedar2 je kitorang dah makan
sampai tinggal half.

Dan paaaaaaling penting and
the most special presents after all
the unseen video.
Thanks awak....
Seriously orang mengaku....
awak memang sangat-sangat
ALIEN!!


p/s~ No words can ever describes how I feel.....sobss!

No comments:

Post a Comment