Sunday, February 19, 2012

Sentap?

Masing-masing pon ada cara sendiri nak
tunjuk protes.
Kau dengan cara kau...
aku cara aku...
Aku tak mintak kau faham aku...
Dan kau jangan aspect semua orang macam kau.
Seriously aku kalau boleh
nak avoid posting anything
bila mo0d tengah tak stabil.
Tapi kalau still ada yang nak terasa,
sila la ambek!
Kalau tak kena mengena tak payah la nak
sentap-sentap.
Dah memang blog ni atas nama aku kot.
Kalau dah tak mau terasa,
jangan nak amek tau.
Kau kalau nak post sila,
buat kat blog/fb/twitter sendiri.
Tak dak sapa nak halang.
Dan aku tak akan saman pon,
even in case memang jelas there are
anything about me inside.
Setiap orang ada limit.
Tolong...jangan nak uji kesabaran orang ok!

p/s~ Banyak je benda nak confess, tapi masih sedar ni bukan caranya. 

No comments:

Post a Comment