Wednesday, July 18, 2012

Complex creation

Manusia ni memang kompleks kan?
Selama nie selalu je statement yang
perempuan nie kompleks...
Sukar difahami.
But actually aku rasa all of us,
lelaki ke, perempuan ke sama ja kompleks dia.
Sebab semua manusia berbeza...
Tak sama...
Tak serupa...

Malas nak cakap pasal orang lain.
Paling dekat, diri sendiri.
I used to feel like
aku macam kebal je tahan karat,
tahan haba segala bagai sebab bajet hati kering.
Dulu semua benda pon aku tak pedulik.
Aci redah je buat kayu..buat taktau.

Tapi sekarang everything turned upside down, inside out.
Banyak benda aku mula kisah.
Banyak  unrecognized feeling yang mula
di kenal pasti bercambah-cambah....
0..la...laa..
Sometimes aku sendiri pon pelik dengan diri sendiri.
Tak faham dengan diri sendiri.
Kronik kan?

Paling susah nak avoid negative feelings
lagi-lagi women are like waves.
Unpredictable....
Aku paling susah nak deal
or even control myself lagi2 bila
aku buat orang yang aku sayang rasa tak best.
Sebab utama, feeling of guilty.
Second, aku tak tau macam mana nak pujuk.
Third, aku rasa keputusan untuk "berkawan" 
tu macam satu kesilapan...
Aku dah dera perasaan orang lain...
Then diri sendiri pulak rasa sedih...

Tapi syukur sangat I have somebody who
always know how to bring back those smiles on my face.
The only one yang boleh buat macam tu
within seconds (:

Tenkiyo0 sayang <3
I'll try my best to be the best for you....
10 months, 1 week, 1 day and counting..
Those are filled with blended of feelings
that only both of us can define. 
Lets just pray for the best.

p/s~ There wont be any other "AWAK" in my life

No comments:

Post a Comment