Monday, July 16, 2012

Rosak mo0d.

Next week dah start puasa.
Takat ni bel0m rasa aura atau roh Ramadhan 
macam previous years.
Tapi hopefully Ramadhan kali nie lebih baik dari
yang sebelum-sebelumnya.
Insyaallah.

Raya tahun ni theme family aku kaler coklat.
Baju melayu yang 3 pasang tu dah sebulam
hantar kat tailor.
Kitorang yang perempuan nie belom ada baju lagi.
Tapi s0mebody had said to me

"Awak takde-takde baju pon last2 2-3 pasang jugak."
(-_-")

Hahaha...so true.
Tak dinafikan....ada benarnya point anda tu ye sayang.
Bila dah last minit
(consider last minit sebab tailor suma dah
closed order even puasa pon belom start)
dah leceh nak tempah baju kurung custom made.
So, aku prefer this year beli ready made je.
Even last year pon macam tu jugak.
Rembat yang ready made je.

Tapi this year ingat nak try beli maxi dress online pulak.
Ada satu online butik yang memang
jual jubah & maxi dress cun.
Tapi lecehnya bila kita dah drop email kat dia
mula la code ni out of stock,
code tu out of stock
Kat gambar xde lak kau nak letak 
status "out of stock"

Bila dah dua tiga kali asyik xde stcok je
aku tanya je la..

" MAcam mana nak tau mana satu stock yang still available ek?" (:

Sentap ke hape taktau la.
Aku letak smiley siap kat belakang soalan tu,
Sebab email ni, tak bernada.
So letak smiley kasi dia baca dengan nada perpatutanla.
Aku memang niat suci nak tanya,
bukan nak perli ke hape.
Tapi last..senyap camtu je.
Terus tak reply dah email aku tu.

Aduussss..ampun la.
Aku takde niat pon nak buat tuan punya
butik tu tacing.
Tapi harap dia sedar & make some improvement
untuk kebaikan bisnes dia dan
kepuasan hati para customers.

p/s~ geram2 dekat butik tu pon aku tetap rasa nakkkkkkk jugak baju tu...aishhhhh

No comments:

Post a Comment