Tuesday, January 1, 2013

Whattttttttheee????

Heeeeeeeeeee....hari ni 
mood nak basuh baju tu menjenguk awal.
Semalam dah teringin nak
basuh tapi macam tak
raji nak main ayaq sangat.
So postponed dulu.
Pagi ni celik2 mata terus 
angkat tong sabun main tuang ja.
Dah masuk ayaq,
gonyeh-gonyeh skit rendam kejap.

Elok half an hour later,
masa tengah mengelamun hadap
mirror masa menyental seluar trek
Aku suddenly shocked!
Terbeliak jugak biji mata
orang dalam cermin tu.
Paused sat 2-3 saat.

Astaghfirullahalazimmmm.......
Dah salah amek sabun cuci seyh!
Adoiyai...sumpah malu kat diri sendiri.
Ni la bahana feeling2
rumah tak hilang habes lagi.
Aku dah tersalah angkat
sabun roomates daaaaaa -_-"
Kebetulan sabun dia sama
spesies dengan yang pakai kat rumah.
Hailaaaaaaa...
Cik Ckah guna sabun orang tak habaq!

Aku guna benda ni...


Ni kat rumah punya...
a.k.a yang aku amek x mintak izin tu...


Macam mana boleh terlupa
aku dah transfer from the big fat purple bottle
tu dalam benda biru nie.....
Masa tengah terkejut tu,
botol biru nie tengah geletek jari kaki aku je.




p/s~ sorry roomates, nak ganti balik masok botol tak comey pulak. Satu liquid purple clear lagi satu milky blue...nanti kite ganti ek. Sorry....




No comments:

Post a Comment