Tuesday, February 15, 2011

D.E.M.A.M = (

Dengan penuh jujur tanpa berselindungnya
taj0k diatas dirujuk.
ahahaha...D.E.M.A.M !!
Bukan aku tapi my roomate katil seblah aje..

Bila berlaku kejadian seumpana ini,
0tometik aku akan meletakkan diri aku kat
tempat beliau...
Sedey woo..sakit bila jaoh dari femly..
Alhamdulillah aku ni stock2 yang kuat lagi gagah antibodinya.
keh keh keh!!
Bukan nak riak..Tidak!!!
Sangat2 bersyukur sebab jarang sangat nak demam or sakit2 
yang memerlukan perhatian khusus.
Sumpah x tipu... =)

Bila story bout antibodi ni
ada perasan x yang emak2 sekalian sangat2 lah jarang
nak sakit or demam or x sehat
or seumpamanya lah..
Ni berdasarkan pemerhatian tertutup aku
berkenaan ngan Puan Emak di Kedah nun...
(rindu larr kat beliau...s0b3!!)

Aku kal0 sakit nak mak je...
Kal0 dulu sakit kat kolej, even member ada kat keliling
pon still nak leleh jugak..
tringat mak!
Ye la, mana nak sama member ngan penjagaan sempurna Puan Emak..
Cuba bayangkan, kalo emak2 yang sakit..
haaaa..kan susah..
Sapa nak jaga mak??
Yang penting sapa nak masak sedap2 kat kita ye x??
tu yang paling sadis tu...haisshhh

Hurrmmm..petang yang suram lagi sepi ni
buat aku kering idea la...
member seblah nyeblah tgh td0..
kan best kalo kat umah boleh lepak ngnn mak
depan umah makan koci..
men badminton adala kot 15 minit...
lepak ja lebih..
Chowwwwww...

p/s~ berdasarkan pemerhatian keseluruhan aku, entry ni macam menunjukkan yang aku tengah rindu kat mak aku tahap cipan je nih!! Haissshhh...plan perlu diatur. This week angkat beg chow balik r...--------> Nekad!

No comments:

Post a Comment