Tuesday, February 15, 2011

Whisper of frustration!!

Ekceli ni perkataan yg lecturer aku sebut dalam kelas tadi..
Whisper of frustration...
Ntah camne somehow perkataan tu cam aku TERsuka..
Ahahaha...maybe bila makin besar, dah makin banyak tanggungjawab tergalas..
Bila dah banyak resp0nsibilities opkos la banyak frustration...

Aku dah lama gila x nulis entry ni...
xsempat dan juga x berkesempatan nak menyempatkan diri...
Lagi senang nak spill trough writing eventhough kekadang 
perlu jugak makhluk yang mampu bagi opinion and advices..
but I'm not goood at expressing my feeling..
not good at writing either actually..

hahaha..gaya nak cita, tapi maksud x sampai..
Kompem terasa macam membangangkan pulun diri
cuba spill benda yang kita rasa tapi xtau cena explain kasi orang lain paham
daripada kasi orang lain nganga then w0ndering
apa menatang yang macek ni  nk cakap bek aku diamkan aje...
makan dalam sorg2 la...but its ok what as long as we n0t disturb others!

sampai skg aku belum jmpa orang yang mampu c0mfort aku
like Nabila Zulkhornian....sob3!!!
X-r0omate aku kat Legenda dulu..
Rindu beliau sangat2...

p/s~ Ckah!!!!!!!!!! Be strong... Xm0 lembik2 mushy2 camnie okey! Live well or live hell I choose..May ALLAH bless...Amin

No comments:

Post a Comment