Saturday, February 19, 2011

Sey-pak kang!!

Hari : Sabtu
Masa : Lebih kurang 9.30 pagi (jam aku)
Tempat : Laman Siswa, U#%$
Kejadian : Penyerahan Borang permohonan PTPTN
************************

Bila dah namanya hari penyerahan borang PTPTN, dan anggaran jumlah makhluk yang terlibat adalah dalam lebih kurang 600 orang so silalah gunakan imaginasi kreatif anda untuk membayangkan tahap ke'crowd'dedan tempat tue!!! Sheishhh...suasana amat merunsingkan....Serius wa xtipu ok!!

Dalam banyak2 tu lak aku di pertemukan dengan sorang Meah yang amat B*Do#  . OK, tau sebab apa aku cakap kat beliau camtu?? Bukan saja2 nak meng address belaiau cenggitu tapi dah macam hakikat yang jelas lagi nyata kot...Juz imagine dah lama2  beratur tunggu turn nak submit borang tetiba  jew Meah depan GEMs depan aku tu kasi sorang mamat ni masok line. From their conversation aku dah bley agak mamat tu hanya kawan dia semat-mata sebab mamat tu = hemsen (sket je) then Meah tu lak = GEMs lagi xcun!! So, kompem la mamat tu hanya menggunakan paras rupa untuk memboloskan diri beliau ke depan!! Bengkek siot! Patotnya lagi dua orang je lagi sampai turn aku...sheisshhh. Dua2 ekoq tu memang x blajaq SIVIK!!

Part tu bley tahan sabaq lagi neyh...even muka dah macam jebon jeling maut kat mamat tu. Aku tau dia pandang, so what??? Dah ank x sedaq diri sangat suka suki nak potong turn kasi jeling sket bukan nak luak apa pown! Then x lama pastu MEah xcun tadi bagi lagi 2 ekoq mamat yang x kurang hemsen masok line lagi! Ok, sila bayangkan kalo anda di tempat aku ye. Tanpa segan silu dan penuh jujurnya dalam hati aku x putus2 dok doa bagi borang depa kna reject!! Memandangkan doa orang yang teraniaya ni termasok dalam golongan antara doa yang mustajab jadi ketiga-3 monyet mamat tu pon ada masalahngan form depa. So, kna patah balik belakang re-check semula then baru tunjuk len kat officer-on-duty!! Amek hang, padan muka!!

Time dok line-up up seyes rasa nak sepak-sepak je bontot pempuan depan aku tuh! Sepak yang aku maksudkan kat sini ialah sepak yang pakai kaki tuh. S-E-P-A-K yang bunyinya SEYPAK. Bukan seperti sepak pakai tangan  yang bunyi PANG tu ok. DAlam keadaan ini sepak pakai kaki adalah lebih berbaloi dan lebih bermakna buat beliau, pasti! Agak2 la nak tabur jasa semai budi pon kan. Lu pikir la sendiri....Pape pon Alhamdulillah syukur borang aku dah selamat suma, xda yang sangkut...hopefully duit cepat masok so that xyah nak tunggu duit mak ayah lagi....Lega siket ati aku.... (^_^)

p/s~ entry di atas amat tidak sesuai dibaca oleh adik2 aku terutamanya serta adik2 orang lain. Harap maklum!!
'

No comments:

Post a Comment