Friday, March 4, 2011

Adam in My life....

Sumpah lepas ni aku serik dah...Xmo kapel2 lagi dah. Aku nak c0ncentate kat study jew..Isk! Isk! Sob! S0b! *sedut hingus meleleh...

Tu la antara ayat2 lazim yang sering aku dengar dari mulut2 pmpuan gurlz yang baru nan0 sec0nd lepas break-off. Normal r, pempuan ati FRAGILE doe...mesti leleh punye!!!  Adessss... (-_-")

Sorry to say, aku pown pmpuan gak! Tapi honestly aku paling MENYAMPAH tahap CIPAN ngan CIK2-serik-kapel-sesaat-dua!!!! Huh..... rasa macam ----------> DUSSHHH!!!!
Panah tros  jantung s0 that after this n0 other Cupid-of-Love can set them as terget..!! *Konon2nye la...sigh!!

Bukan nak ngutuk kaum sendiri ke apa, this just my opinion and aku xtau bila and sapa orang pertama yang akan baca suma en3 aku coz benda ni suma transparently come from my heart trough my fingers!! Ni OPINION AKU!!! Ulang suara, AKU!!!

Ok! Back here to da basic. Again, bagi aku kal0 nak bersayang2 bagai mesti la dah ada foundation. Foundation disini bukan bermaksud padfooting, cement or concrete and what s0 others. Tapi yang PALING utama ialah LOYALTY and TRUST between each other.


p/s~ baru prasan dah berkurun entry ni terperap je....masok draft rupanya. Tarikh post ari ni tapi dah lama tulis pon...ni time ada-sorang-cikawek-konon-setia tengah frust

No comments:

Post a Comment