Tuesday, March 29, 2011

A bit like us..=)



 


I lost u I smile..
I lost them i'll die....


Di Sana Menanti Di Sini Menunggu

Seumur hidup aku
Ini yang pertama 
Pintu hatiku diketuk 
Oleh dua wanita 
Punyai ciri selama ini ku cari 
Berbeza wajah ayunya tetap asli 


Kalau ku pilih di sini 
Apa kata di sana 
Kalau ku pilih di sana 
Di sini akan terluka 
Perlukah aku pilih keduanya 
Bahagi kasih adil-adilnya 


Sungguh ku merasa resah 
Untuk menilai sesuatu yang indah 
Namunku ada pepatah 
Yang aku gubah...


 Di sana hanyalah menanti 
Sampai bila pun ku tak pasti 
Bertanya khabar melalui tinta 
Jarang sekali bertemu muka 
Namunku tahu dia setia 


Dan di sini tetap menunggu 
Berada jelas di mataku 
Kasih tak luak terhadap aku 
Sanggup menunggu kata putusku 
Sayang ketabahanmu menawanku 


Ku terima satu nota 
Ringkas tulisannya 
Dia sedia undur diri 
Dan memaafkanku 
Katanya anggap ini satu mimpi 
Yang datang sekadar... Untuk menguji...


p/s~ o0o0o..tetiba jiwa berkarat pulak. Harap maaf sapa yang rasa nak muntah @ gelak guling jatuh kerusi beware ok. Skali skala nak feeling2...Xsemua citer dalam lagu ni exactly like my story n him..But then still applicable for us...sebab kitaorg "kawan yg terikat" jew =)

6 comments:

  1. Mamat kt kolej dulu...
    che sua anti gila kot ngan dy even x knai..
    wei...tebiat sgt x post aku tuh??hahaha

    ReplyDelete
  2. x tebiat.. tp aku eager.... ang x cita kat aku pon.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..cita face to face la bwu feeling...
    bila cuti??? kuar jom!!

    ReplyDelete
  4. bapa kali dah kata nk kuaq.. x jugak keluaq,, haihh
    ni la bila ntah ang nk cita...

    ReplyDelete
  5. ank la slalu ada aral....s0b3
    ari tu aku siap kuar ngan che duan g..
    lepak myfc ja pown...

    ReplyDelete