Thursday, March 3, 2011

For myself to think

Last time aku buat blog walking secara random. Dah agak bosan juga kekeringan idea untuk merapu meraban x tentu hala. So, secara tak sengaja terjumpa balik blog mamat yang mana aku pernah TERjumpa entry dy pasal Justing BiBir tue...aisshhhh..Agak sengal mamat ni actually.(instinct aku larr) sebab kalo xkan saja2 dy pulun nak lock Si  BiBir tuh kat Twitter dy....

Then past few days aku selongkar entries dy terjumpa la satu entry yang telah memberi something macam......hurmmm...macam spotlight suluh muka la perumpamaannya. Through that entry, aku terfikir dan mula sedar yang hidup ni perlu bersyukur dengan apa yang Allah dah bagi kat kita. Camne nak kate ek?? I'm really bad to spill through speaking and even not go0d through writing also.. entry tue boleh dibaca melalui blog mamat ni..... ayymanrahim . Thumb up for him....and credit to him t0o... =)

No comments:

Post a Comment