Friday, March 4, 2011

Dedicated to----> my Sayang!!

Firstly, I wanna apologise u
Coz being t0o late wishing u a 
Happy Precious Birthday sayang....
Sweet twenty
Really sorry bout that.
Bukan x ingat
jauh sekali lupa...
tapi lately (especially this week)
penuh ngan test and also quiz segala bagai
Kalo wish pown xkan ngan tangan kosong kan =)

Actually I'm trying to get u something special
for our (almost) 8years of relationship...
Sayang kamo0 sangat2 tau
Thanx coz jaga aku time aku demam dulu..
paksa aku makan jugak2
even dah tau aku time demam
memang xley makan....
Jahit balik baju kurung aku yang hang iron sampai koyak..=)
dengar sad story aku...
jadi tukang leter kalo aku nak buat keja gila
tegur salah silap aku..
share happiness together...
tapau makanan banyak2 time SPM kita dulu...
trimas x terhingga...hehehe
Hurrmmmm...lagi
banyak lagi la nak list pown...
paling penting tenkiuuuuuu sesangat sebab jadi kawan aku....
lebiuuuuuuuuuuuuuu 

P/s~ happy belated birthday to Fazliana Musa (03/03/91) hahaha...Welcome to my club lalink....(^_^)

No comments:

Post a Comment