Saturday, March 26, 2011

O0o0o..Plagiarism

mereka punya kekasih
mereka saling menyayangi
mereka saling mencintai
mereka saling merindui
mereka saling memahami
mereka saling bercerita

dan.aku.tidak.punya.siapa-siapa
tapi ada satu kuasa yang memiliki aku

kuasa yang menabahkan di saat aku jatuh
kuasa yang menyabarkan di saat amarah menguasai jiwa
kuasa yang menenangkan di saat jiwa berkecelaru
kuasa yang tidak jemu menasihati & membimbing
kuasa yang sentiasa menganugerahi aku kejayaan cemerlang
kuasa yang mengurniakan aku keluarga & sahabat
kuasa yang meminjamkan aku segala-galanya
kuasa yang tidak pernah jemu mendengar rintihan aku
kuasa yang mengatur hidup aku dengan aturan yang terbaik

tiada yang setanding denganNya
kuasa yang akan selalu aku rindu untuk bertemu denganNya

p/s~blogwalking...dapat few post yg boley fill-in-empty-soul... =) 
        --------> copy paste pown berlaku

No comments:

Post a Comment