Sunday, May 23, 2010

Adussssss...


Nyum3!!!!

Start from last week aku dah rasa teringin nak makan karipap kentang mak aku gila2..
Isk3..ye la dah lama x balik umah dol...
Then dalam ati " Xpe2, esok try usha kat port PakCik lori putih."
Pakcik tu memg feymes kat tmpat aku..
Nasi lemak dy... PERRRGGGHHH
xley blah! Sedap btol

Ye la, bila kitorg puji dy akan jawab
"Makcik ko masak dengan penuh kasih sayang tu. Itu pasal sedap!"
Yup2, jawapan yang sangat bernas...huhu
Pakcik tu pon baik sangat. Friendly. Muka ala2 tentera pencen. Btol! Xtipu.
Tapi bila dah cakap, sengan mesra orangnya..

Ok2!
back to da basic story.
Satu ari aku pon menapak ke lori beliau. Usha punya usha...
xda karipap. Bukan sebab x jual, tapi dah abe sterjual. Xpe la..xde terjual...
Balik dulu..Then ari khamis lepas tgk...Yeay!! Here there are..
Bli singgit, dapatla 3 bijik..

Dengan girangnya bawk balik studio..
Aku bli time kelas..lps bli msok studio balik..
Makan kat ctu..Hati dah gumbira sakan..

Tapi kan, yang sedeynya kokak2 jew...
baru ku sedar..
bukan kentang intinya..
tapi sardin...
Cess..asal xtanya dulu ntah tadi..


Sardin rupanya....(-_-")
Kuciwa tol gua ari tu..
dan2 tanam azam dalam ati
pe jadi pon nak ikot makndak balik kedah jugak weekend depan..
nak swoh mak buat karipap banyak2..

P/S~ Karipap mak is the best all over the world. Rindu mak, karipap mak, nasi ayam mak, sambal sotong mak n macam2 lagi la... Insyaallah, jumpa khamis nie...

~Ckah23~

No comments:

Post a Comment