Tuesday, May 11, 2010

.:heaRt TaLk:.

Dun know why....... lately ni aku rasa suma kengkawan cam dah lain...

Adakah aku dah semakin SENSITIVE ??? (-_-")
HHHmmmm.... mungkin..
aku x nafikan yang aku mudah terasa (lately)...

Kali ni aku nak share bout story yang aku pendam since I was a highschooler dulu..
bout someone call F.R.I.E.N.D (maybe..)

Ok, once upon a time.....ecece, salah2!! Maap!!
Dolu, time aku form 2 aku da rapat ngan sorang kawan nie (gurl) nama dy Fify [bukan nama sebenar..]

kami memang rapat..sangat2. Gi skolah same, surau same, DM (dewan makan) pown same c0z ktaorg dok hostel. Tapi dah jadi lumrah kot, aku kalo kawan so-called-rapat memang xkan tahan lama punya... Aku x salah kan sesapa. Maybe thats from my part, maybe n0t. ok! cukup takat tu.

Skg ni aku nk story bout my weakness upon my beloved fren. Dy ada kaple [time tu la]. Mamat tu kebetulan satu sp0rthouse ngan aku. Sistem skolah aku ni, students lower form [f1 n f2 akan dok satu dorm boys n gurls]... Jangan pk kot0r k!! Masing2 kat aspura n aspuri la... (-_-")

Ok, nak jadi citer aku tau Fify kaple ngan mamat tu pown dari mulut owg len... ok! Aku x kesah..Btol!! Then aku ni plak jenis yang xkan betanya hal cmtu kalo bkn owg tu yang willingly nk story... So, aku x penah nak tanya hows there relashionship goes 0n...

Bukan sebab jelez.. BUKAN!! Tapi aku memang xtau mende dlam hal2 chenta2 bagai nie... So jalan senang, aku X penah tanya s0 that dalam pala otak aku xyah la nanti aku nak kna kasi nasihat ke mende c0z aku memang ZERO bab2 nie...

Sampai satu tahap, diorang ni dah dasyat sangat. Eventhough, smpai sekarang pown aku TAK tau sebab kenapa sampai Fify kna pindah convert skolah...!!! Btol!!! Sumpah, aku xtau. And really sampai skg pown aku x penah ungkit hal tu ngan dy.

Time tu rasa SANGAT menyesal tu memang meronda2 je dalam perot aku..

"Asal aku xpenah nak amek tau hal dy? KAwan jenis apa aku nie? Nape aku biar je wat salah? Why not aku tanya apa masalah dy?" tapi masa tu dah terlambat...

Satu ari, aku niat nak clear up all things ngan dy. MESTI!! Ok, dah rancang apa aku nk ckap, and dah siap berazam pown akan mnjadi seorang kawan yang CONCERN...

Tapi....... petang tu jgakla aku nampak dy ngan umi dy kat depan stor sukan skolah.

Dah siap pkai baju batik rasmi skolah pown...NApe? Nak collect suma buku kat skolah c0z Fify dah nk pindah skolah....?? WHAT?? Apa aku rasa time tu?? Yup, something x ley nak describe.

Aku rasa suma yang terjadi tu sebab aku abaikan responsibility aku as a person CALLED FRIEND!!! Troknya aku.... Jahatnya aku.... Yes, I admit! Its all my fault...

Dah memang xley nak buat apa dah.... Its all over!!!

******************************

Tu  zaman highschooler dulu. Ok!! Aku ngaku, aku x penah dapat nak amek rasa besalah tu letak tepi even 4 nan0 second!!! NEVER!!!

Why?? Juz only 4 one reason that is I REALLY CAN'T..!!!! I love her as my best buddy, the one who share happiness and sadness with me... And genap 2 bulan lepas dy skali lagi ditimpa dugaan yang mana sekali lagi aku x dpat nk ada kat sisi dy. Buah hati pengarang jantung Fify telah kembali ke Rahmatullah.. Al-Fatihah..

Arwah jugak salah sorang batchmates aku time highschooler dulu.. Diorg amek MEDIC and continue their course at Egypt. So, thats why aku xleh nak ada kat sisi dy. We are apart... far, far away.... SORRY DEAR!!

Hope u will be strong, i know how much u love him...
But his OWNER love him more....
MORE THAN US do.....
He's a gud guy...
Be strong dear, for his sake....THERE.....

No comments:

Post a Comment